Fotoshoot Aviodrome

Het valt niet mee om een originele locatie te bedenken voor een fotoshoot. Zeker omdat je bij zo’n shoot altijd te maken hebt met onvoorspelbare elementen zoals het weer en de hoeveelheid daglicht. Toen onze toetsenist met het idee kwam om foto’s te maken in de cargo ruimte van een Boeing 747, kon niemand zich een voorstelling maken van hoe dit zou uitpakken. Een ding was duidelijk, origineel was het wel.

Dus op een doodgewone woensdag middag begaven we ons, vol vertrouwen in de creatieve skills van onze fotograaf Floor in ’t Veld, richting luchtvaart themapart Aviodrome in Lelystad. Het was een unieke ervaring om op zo’n bijzondere plek foto’s te mogen maken.

Geen van onze bandleden had ervaring met poseren voor een camera, wat soms voor ongemakkelijk en tegelijk hilarische momenten zorgde. Het was hard werken, de tijd vloog voorbij, maar het was een bijzonder gebeurtenis waar we met veel plezier op terug kijken.

Met dank aan Lars Jansen van Aviodrome voor de fijne samenwerking!